Haideti sa ne radem unpic facem un Game Bancuri:D ok ca lam deschis eu . incep eu
Bula la scoala .
spune lui doamna profesoara , Doamna Profesoara ? Da Bula ! Pot sa va intreb ceva?
Spune Bula !
Doamna Profesoara mama cu tata au plecat de acasa si mie mieste frica sa dor singur acasa ! Nu Vreti sa dormiti le mine . ? Bine Bula ! spune Doamna Profesoara.
Bula merge acasa cu doamna profesoara, Fac lectile mamaca la ora 22:00 Se pun in pat.
pe la 00:00 Geme Bula (Hmm) Doamna Profesora cei Bula ? a spus mama Sa va dati Tricou jos ! Da Tricou Jos.
pe la 02:00 Gema Bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mama sa va da Dati
Paltaloni Jos ! Da Paltaloni Jos.
pe la 04:00 Geme Bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mama sa va dati
sutienu jos ! da sutienu Jos.
pe la 05:00 geme bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mam sa va dati
chiloti jos ! da Chiloti Jos.
Pe la 06:00 Geme Bula (Hmm) Doamna profesoara cei Bula ? a spus mama sa ma culc cu Dumneavoastra !
Ok Eu am Terminat acuma sper sa continati Voi .
Mfg PwneD
Bula la scoala .
spune lui doamna profesoara , Doamna Profesoara ? Da Bula ! Pot sa va intreb ceva?
Spune Bula !
Doamna Profesoara mama cu tata au plecat de acasa si mie mieste frica sa dor singur acasa ! Nu Vreti sa dormiti le mine . ? Bine Bula ! spune Doamna Profesoara.
Bula merge acasa cu doamna profesoara, Fac lectile mamaca la ora 22:00 Se pun in pat.
pe la 00:00 Geme Bula (Hmm) Doamna Profesora cei Bula ? a spus mama Sa va dati Tricou jos ! Da Tricou Jos.
pe la 02:00 Gema Bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mama sa va da Dati
Paltaloni Jos ! Da Paltaloni Jos.
pe la 04:00 Geme Bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mama sa va dati
sutienu jos ! da sutienu Jos.
pe la 05:00 geme bula (Hmm) Doamna Profesoara cei Bula ? a spus mam sa va dati
chiloti jos ! da Chiloti Jos.
Pe la 06:00 Geme Bula (Hmm) Doamna profesoara cei Bula ? a spus mama sa ma culc cu Dumneavoastra !
Ok Eu am Terminat acuma sper sa continati Voi .
Mfg PwneD